Gay eller inte gay?

Fy på mig som är så dålig på att blogga nu. Men det är bara för att jag inte har några rutiner nu på lovet.

Sedan trosincidenten har jag sovit lite, Max har åkt hem och jag har varit ute på krogen.

Jag, Helena och Sanna var ute igår och det var jättetrevligt. Jag lånade pengar av en trollkarl som jag inte känner för att gå in på riddarn. Hoppas att jag träffar honom igen så att jag kan betala tillbaka pengarna till honom. :P Sen åkte jag hem till Helena och sov hos henne. På bussen träffade vi en kille som var den coolaste  människan jag någonsin träffat i hela mitt liv. Han såg exakt ut som en bög, han berättade att han brukade vara på gaykrogar och att en gång blev han minsann avsugen av en kille och det var ganska skönt, men han är inte bög! Trot sina rosa byxor, v-ringade t-shirt som var glittrig och pälsjacka med skärp i midjan. Men han var så cool, verkligen en egen människa!

Just nu står Helena i  duchen och jag passade på att skriva ett par rader. Om ett tag ska vi åka till Sanna och ha filmkväll. Jag kan ju försöka komma ihåg att skriva ett par rader lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0