Fullspäckad dag och kryssning imorgon.

Hallå alla. Jag har haft fullt upp idag så jag har inte hunnit blogga någonting.

Jag vaknade runt 10 tiden och åkte till skolan. Sen fick jag skjuts hem av Anna.
Gick till Lara för att jag hade lovat henne att hjälpa till när hon skulle göra sina naglar. Dom blev riktigt bra med tanke på att det var första gången jag gjorde naglar. De blev tydligen bra enligt henne också för hon lovade att jag skulle få nästa på fyllning gratis. Det gillar vi.

Sen var jag kvar där en stund och fikade lite. Efter det fick jag äta arabiska piroger. Dom var inte bara gulliga att titta på utan dom var jättegoda också. Minismå och jättesöta.

Efter det bar det hemåt och massor av planering inför kryssningen vi ska på imorgon. Glömde skriva att det blev bestämt, men imorgon ska vi iallafall åka och det ser jag fram emot jättemycket.
Vi som ska åka är jag, Sanna, Andreas, Amy, Helena och min älskade vän Milla.
Jag tror att det jag ser fram emot mest är att Milla ska med. Henne har jag inte träffat på aplänge. Säkert ett år sen vi umgicks sist.

Iallafall så har jag haft en fullspäckad dag idag. Men det gör absolut ingenting. Jag tycker bara att det är roligt med saker att göra, speciellt när man längtar till en kryssning. Annars går tiden så långsamt.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag nog hinna slänga in ett litet inlägg innan jag sticker. Sen kommer jag nog inte skriva någonting förns torsdag kväll. Men då kommer smaskigheterna från kryssningen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0