Flipflop, tiocentimetersklackar och skrubbsår.

Nu sitter vi och fixar oss iordning, sen ska vi iväg, och jag tyckte att jag kunde klämma in ett litet inlägg emellan.

Jag gick till coop med Helena i flipflop-tofflor. Jag kan ju garantera att det inte var ett jättesmart drag. Speciellt inte eftersom att Helena tyckte att det var en jättebra idé gå igenom en liten skog. Där var den ingen nertrampad snö. Men jag orkade inte gå i mina skor som har tiocentimetersklackar. Inte när jag sprang runt i dom hela natten.

Jag halkade föresten igår på en isfläck som jag inte såg. Så nu har jag ett sår på mitt knä. Ett riktigt skrubbsår, ni vet ett sånt som man alltid hade när man var liten. Dessutom var det ju en viss Totte och Sanna som ramlade in i mig på nyårsafton så att jag hade redan ett litet skrubbsår innan, men nu har jag ett som gör ont, speciellt nu när det inte blivit en riktig sårskorpa ännu, så varenda gång jag böjer på benet gör det jätteont. I-landsproblem alltså.

Nej men nu ska vi gå till bussen. Hoppas att alla får en jättetrevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Blerta

Jamen här har du kanske anledningen till att du blev sjuk?! ;)

2009-01-13 @ 12:59:49
URL: http://bkrenzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0