Avslappningsövningar.

Jag är överlycklig. Inatt (imorse) när jag inte kunde somna laddade jag ner avslappningsövningar. Eftersom jag haft sömnproblem den senaste tiden tyckte jag att det var någonting jag kunde prova. Jag har ju testat så mycket olika saker nu och ingenting har fungerat. Men det funkade.
När jag gjort den första övningen var jag jätteavslappnad och kände hur skönt det var att bara ligga ner och slappna av.
Hoppas att det funkar idag också. Om det gör det är det någonting som jag förmodligen aldrig kommer ta bort från datorn.

Iallafall så har jag inga planer alls idag och det stör mig lite. Jag vill hitta på någonting, men jag vet inte vad. Kanske ska åka och hälsa på A-K&N.

Ibland känner man sig bra ensam och det gör jag idag. Jag gjorde det igår också. Varför vet jag inte, men det är inte roligt.

Någonting som jag iallafall ser fram emot är att jag ska äka till Trixie-pixie på fredag. Det ska bli superkul. Hon ska ha inflyttningsfest i sin nya lägenhet.

Nu ska jag nog försöka hitta på någonting. Meddelar sen hur det går.


Kommentarer
Postat av: Amy Elomaa

Åh, vart hittade du avslappningsövningar någonstans? ;o

2009-01-26 @ 15:43:55
URL: http://amyelomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0