13 minusgrader är riktigt kallt.

Idag när jag vaknade berättade Andreas att hela hans familj var magsjuk. Och genast tror ju alla närvarande att dom också är det. Men jag tror inte att någon var det, det är nog bara inbillning.

Jag ringde iallafall min pappa och frågade om han kunde hämta mig. Mitt busskort har gått ut. Så snäll som han är kom han och hämtade upp mig. Vi åkte hem och åt mat och sen åkte jag och pappa och handlade mat till hundarna.

Nu är jag hemma igen och väntar på att Lara ska komma förbi och dricka lite kaffe med mig. När hon har gått ska jag mysa ner mig i sängen med pizzasalladen som blev över och ligga och titta på "Full house". Jag vill bara bli varm nu. Det är så fruktansvärt kallt ute och det gillar inte jag när jag är så frusen som jag är.

Imorgon har jag en fika inplanerad med Anna, vi har ju inte träffats på hela året.^^ Eller rättare sagt så har vi inte träffats sen innan jul. Så vi har nog en del att prata om.


Kommentarer
Postat av: anna

och jag har som vanligt helt glömt bort detta:( fööööööörlåt miig... MEN imorgon har jag en heeeel dag ledig bara för dig om du vill:D

2009-01-05 @ 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0