1 år sen vi träffades.

Nu sitter jag och har oavbrutet läst bloggar sen sist jag skrev, ändå har jag 113 inlägg kvar. Jag känner mig lite osocial mot Max men det är tur att han min bror som han kan roa sig med. Jag gillar ju inte tv-spel. Men det är ett gemensamt intresse för min bror och min Max.

Idag är det ett år sen jag och Max träffade varandra för första gången. Det känns inte så. Det känns som att vi fortfarande är nykära. Eller iallafall så känns det så för mig. Fast vi bråkar ganska mycket med varandra. Men jag har kommit på en sak, och det är att vi inte bråkar så mycket när vi är med varandra. Eller rättare sagt så gör vi nästan aldrig det. Men när vi är ifrån varandra gör vi det ganska mycket. Jag tror att det är för att vi saknar varandra så mycket. Men vi överlever nog. Det känns iallafall jättebra att vi snart varit tillsammans i ett år.

Men nu är det nog dags för mig att återgå till bloggläsandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0