Vårkänslor.

Goddagens allihopa. Nu sitter jag i sängen och har inte ens klivit upp ännu. Jag vaknade för kanske en kvart sen.
Pappa kom in på mitt rum och skulle släppa ut hundarna på baksidan och då insåg jag att det är strålande vackert väder ute. Just nu önskar jag att jag hade någon som jag kunde gå på en riktigt lång promenad med.
Det känns verkligen som vår. Jag har inte fått några vårkänslor iår förns nu. Och nu vill jag bara att sommaren ska komma.

Idag har jag enbart en klippning på planeringen. Sen ska jag gå ut på promenad ikväll. Jag vet inte med vem, men jag ska iallafall gå ut. Om jag så ska behöva ta med mig en hund. Min syster är iochförsig här så henne skulle jag kunna tvinga med om inte Mickis kommer hem.

Nej, nu måste jag gå på toaletten sen ska jag äta frunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0