Jag blev utmanad.


Jag blev utmanad av Trixie!

Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen
_______________________________________


 1. Jag tittar alltid med ena ögat när jag tvättar av mig mitt smink, alltså tvättar ett lga i taget.

2. Jag vill klippa av mig mitt hår men jag är för rädd att jag ska ångra mig, jag känner att mitt hår är min identitet.

3. När jag har druckit för mycket pratar jag bara med konsonanter. Eller ca 80% av vokalerna försvinner.

4. Jag har ingen mamma längre.

5. Min farmor var min bästa vän.

6. Jag hatar att gå på bio.

7. Min högsta önskan är att bli mamma. En bra sådan.


Fisen, Sandra, Michaela, Blerta, Amy, Sofie och Shanna.

Kommentarer
Postat av: EX

Fan va du är omogen. Det är helt sjuk. Man blir behandlad som man behandlar andra. Jag kanske inte VILL agera slagpåse till dig längre. Och du Natta sopa rent framför din dörr INNAN du talar ut om sånt som du själv är värre än någon annan på. Och utnyttja folk till det yttersta det är du mästare på. Tänk på det. Snart är det ingen som har lust att bjuda hem dig.

2009-02-19 @ 16:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0