Kryssning.

Max har varit här så jag har inte velat blogga så mycket. Jag vill ju spendera tiden med honom. Vi träffas så sällan.
Nu har han iallafall åkt hem. På onsdag ska vi på kryssning så vi kommer träffa varandra igen. Den här gången känns det inte riktigt lika jobbigt att han åkte, eftersom vi ska träffas snart igen.

Jag vill köpa någonting fint att ha på mig på kryssningen så att jag funderar på om jag ska ha en heldag inne i stan på onsdag. Men jag vill ju inte ha det själv så jag får försöka ragga upp någon som kan följa med mig. Annars får jag väl ha på mig någonting tråkigt, som vanligt. Jag ska iallafall försöka att inte köpa skor denna månad. Och jag menar verkligen försöka. Om jag inte lyckas ska jag straffa mig själv på något sätt.

Nej, nu ska jag gå ut och röka, sen ska jag nog städa och tvätta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0