Tv-spel och plugg.

Just nu sitter min syster och min pojkvän och spelar tv-spel. Det ser lite rolig ut, för min syster ser exakt lika engagerad ut nu som hon gjorde när vi var små.

Idag har jag varit i skolan och det börjar klarna upp lite mer på fronten angående att det ska vara super-duper-mycket svårare i B-kursen än i A-kursen. Men jag känner att jag kommer vara helt galen när det närmar sig inlämning av fördjupningsuppgiften. Eftersom jag fick bra betyg i A-kursen vill jag ju inte få sämre nu.

Haha, jag loggade in nu på bloggen och hade fått en fin kommentar på det tidigare inlägget. Den som vill veta vad det står kan gå in och läsa. Jag vet iallafall vem det var som skrev den. Det känns lite roligt att någon reagerar så starkt på någonting som personen själv har förvållat.
"Man blir behandlad som man behandlar andra" skriver presonen i fråga.
Ja, det kanske DU skulle tänkt på lite tidigare. Men det är bra att du lärt dig det nu, då kanske du inte blir av med fler personer i din närhet. Lycka till!

Imorgon har jag företagsekonomi, första lektionen på B-kursen, det känns lite skönt och lite jobbigt. Det sköna är att jag har någonting att göra imorgon, liksom en anledning att inte sova halva dagen, det jobbiga är att jag tycker att lektionerna blir så röriga. Det känns lite oseriöst. Lärarens utlärningstekniker är inte riktigt som de andra lärarna på komvux. När man har lektion med honom svävar han lätt iväg på saker som jag kanske inte riktigt tycker har med saken att göra. Men det är tur att jag kan läsa mig till svaren.

Nu ska jag nog gosa med min pojkvän och syster, sen ska jag fråga om någon vill spela yatzy med mig.

Skriver nog senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0