Storstädning och finfrämmande.

Jag har fortfarande ingen inspiration men jag tänkte försöka iallafall.

Max kom till mig igår och vi tittade på en dokumentär. Den var jätteintressant och handlade om att krisendomen bara är "fake" och att det var taget från gamla myter som funnits över 3500 år. Och om inte jag minns heelt fel så är det år 2009 nu. Alltså efter Jesus Kristus födelse. Jag tycker att det var jätteintressant eftersom jag själv inte tror på någonting sånt.

Idag skulle vi röja undan lite för att min syster skulle komma. Ni vet den där dagliga turen man tar med dammsugaren och disken man önskar att man hade diskat redan när man använt klart den.
Men idag fick jag ett riktigt städryck. Det känns jätteskönt eftersom att jag inte fått det på riktigt länge. Men idag fick jag det så jag möblerade om lite, bäddade rent i sängen, tvättade, rensat alla mina kläder, vikt ihop dom och organiserat i lådorna. Det är så skönt att jag har fixat fint. Och som vanligt säger man varenda gång att man inte ska låta det bli lika skitigt igen, vi får väl se hur länge det håller i sig.

Som sagt så kom min syster hit och nu ska jag nog vara lite social med henne och Max.

Jag fick ihop till ett inlägg iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0