Snart matkoma.

Igår var en riktigt fartfylld dag. Fullt upp hela dagen. När jag la mig för att sova var jag inte vaken länge alls. Jag tror att jag somnade på 3-4 minuter. Riktigt skönt.

Först var jag i skolan. Efter det åkte jag hem och då ville pappa ha sällskap i bilen när han skulle åka till firman och fixa någonting. Sen åkte vi och handlade. Efter det storstädade jag. Sen var det dags för matlagning och mitt upp i allt kom min syster hit. Efter maten gjorde jag inte så mycket, vi spelade lite yatzy och hade riktigt trevligt. Lite senare ringde mickis och ville komma över. Vi satt och skrattade och hade jättetrevligt ända tills det var dags för sängen. Sen tvärslocknade jag.

Mickis kommer tillbaka idag också. Jätteroligt.:) Just nu är hon på jobbet. Pappa tycker att hon ska flytta hit.

Just nu har pappa gjort en tacolasagne. Den blir alltid supergod och jag skulle bli riktigt förvånad om denna gång skulle vara ett undantag.

Jag kommer, som ni kanske märker, inte på någonting intressant att skriva om.

Nu ska jag iallafall invänta den goda maten sen planerar jag en rejäl matkoma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0