Sjuk+plugg=belöningsbad.

Igår krånglade det jättemycket när jag skulle logga in på bloggen. Så jag gav upp.

Jag är lite småsjuk nu. Och det värsta av allt är att jag har ett prov imorgon. På komvux har vi bara ett prov per ämne. Eller iallafall när det är 50 poängskurser. Så imorgon ska jag skriva det provet som kommer sätta mitt betyg i Företagsekonomi A.

Nästan vecka börjar Företagsekonomi B och Psykologi B.
Psykologi B ser jag fram emot jättemycket. Det ska bli så skönt att få plugga psykologi igen.

Idag har jag två saker planerade. Först och främst ska jag plugga. Sen ska jag ta mig ett belöningsbad. Efter det ska jag fortsätta plugga lite till.

Nu är det dags att sätta igång.

Skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0