Promenader.

Idag när jag kom hem från skolan rann tiden iväg. Jag kom hem runt fytatiden. Jag gjorde verkligen ingenting. Jag kan helt ärligt säga att jag inte kommer ihåg vad jag gjort. Jag vet att jag satt en stund vid datorn, jag kanske satt där hela tiden?
Iallafall så ville Anna komma hit och dricka te. Jag tror att hon ville dricka te istället för kaffe för att kaffet alltid blir skitäckligt. Tror att det beror på våran kaffebryggare men jag är inte säker, det kanske bara är jag som totalt tappat mina kaffekunskaper.:P

Jag och Mickis gick iallafall ut på en promenad när Anna hade gått.
Imorgon ska jag gå ut på promenad med Mickis på morgonen, sen runt tiotiden ska jag gå ut på promenad med Anna. Sen någon gång på eftermiddagen ska jag gå ut med Anna igen. Det gillar jag. När det är full fart.

Nu ska jag iallafall gå ut på balkongen och röka min nattcigg, sen ska jag sova.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha sen när sover du före mig på kvällarna?

2009-02-10 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0