Prestationsångest.

Jag har precis kommit ut ur duschen. Eller rättare sagt badet. Det var jätteskönt, men själva syftet med badet var att jag skulle komma på vad jag ska göra på mitt fördjupningsarbete i psykologin, men det gick inte så bra, så nu känner jag mig bara ännu mer stressad. Om jag inte kommer på någonting snart blir jag galen. Jag känner en enorm prestationsångest.

Imorgon är det iallafall lektion. Om jag inte kommer på någonting idag så får jag kliva upp lite tidigare imorgon och försöka då istället.

Idag är inte min dag, ingen annans i familjen heller skulle jag tro. Alla bara hugger på varandra hela tiden och är irriterade på allt och alla. Eller nej, inte pappa, han är bara fly förbannad på allt och alla. Två utbrott har han fått idag. Det bästa med honom är iallafall att han inte är sur så länge.

Skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0