Party någon?

Nu är jag hemma från skolan och provet gick överraskande bra. Trodde inte efter gårdagens "pluggande" att det skulle gå så bra som det gjorde. Men jag tror att jag pluggade på exakt de saker som var med på provet. Som jag sa så valde jag att gå lite djupare på vissa saker. Jag brukar alltid välja fel saker när jag tänker så, men inte denna gång. Det kändes riktigt bra faktiskt.

Efter skolan åkte iallafall jag och Anna till Jakobsberg. Hon skulle köpa en födelsedagspresent. Vi tog en kaffe också sen åkte vi tillbaka hemåt. I bilen på väg hem bestämde vi att vi skulle gå på "Allsång på skansen" i sommar. Jag fick värsta vårkänslorna och blev partysugen som en liten.. jag vet inte vad.
Så idag vill jag styra upp någonting roligt. Vad vet jag inte ännu, om någon vill följa med vet jag inte heller, men om det inte är någon som vill partaja med mig idag så ska jag nog partaja hemma själv. Dansa på vardagsrumsgolvet med hundarna.
Det ska bli roligt. 

Nej nu ska jag nog äta lite lunch. Skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0