Mr Jones.

Nu är det snart sovdags för mig. Men innan jag somnar ska jag titta på en film som jag ska använda som material till psykologiarbetet, jag vet inte om det kommer vara det som arbetet  i slutändan kommer handla om men jag har iallafall en idé. Det känns bra.

Filmen som jag har valt att arbeta med heter "Mr Jones" och handlar om en man som har en bipolär sjukdom (manodepressiv). Och det är praktiskt taget allt jag vet om filmen. Men jag ska ju kolla på den och då kommer nog resten av sig själv.

Innan jag somnar ska jag som sagt kolla på filmen sen ska jag komma på en bra frågeställning. Sen är jag klar för dagen. Jag tror att jag någon gång under filmen kommer komma på frågeställningen så om jag har tur slipper jag kolla på hela. Jag kan ju alltid kolla på den vid ett senare tillfälle. Jag antar att jag innan inlämningsdagen av arbetet kommer sitta som en liten galning och analysera filmen.
Tror att jag kommer vara förbannat trött på den när jag är klar.

Imorgon kommer iallafall Max hit, och jag saknar honom redan fast han åkte igår. Ska bli så skönt att det inte tar tre veckor denna gång.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0