Hemma igen.

Nu har jag kommit hem från Avesta. Eller rättare sagt så gjorde jag det igår, men jag har inte orkat blogga någonting. Eftersom trixie inte har något internet så har jag inte bloggat någonting under helgen.

Idag vaknade jag och skulle till skolan. Jag messade Anna och frågade om hon skulle det, men det skulle hon inte så då gick inte jag heller. Jag behövde prata med någon och tyckte att hon var det perfekta offret.

Jag vill inte att det ska vara såhär, det är så orättvist. Vi förtjänar bättre än det här. Både du och jag. Varför?

Om ett tag ska jag, Anna och Iida eventuellt åka till stan, jag tror att det skulle vara bra. Jag vill inte bara vara hemma som det är just nu. Orkar inte riktigt berätta vad det är som hänt/händer men jag kanske gör det sen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Imorgon blir jag ditt offer istället=) Men det är jag gärna.. Försov dig inte nu:P

2009-02-03 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0