God pulversås?

Just nu sitter jag i sängen och är nyduschad, mätt och ska plugga lite till. Egentligen orkar jag inte, men jag vet att jag måste. Men innan jag gör det tänkte jag unna mig lite bloggtid. Läser och skriver lite. Sen är det bara att återgå till det roliga pluggandet.

Till middag åt vi någon stek som Gunilla gjort (jättegod), potatis och gräddsås. Egentligen brukar jag verkligen inte alls tycka om pulversåser och var väldigt skeptisk och snål när jag hällde på sås på maten, men den var faktiskt riktigt god. Inte lika god som riktig hemmagjord gräddsås, men det var lätt den godaste pulvertsåsen jag ätit. Sen var det också riktigt skönt att för en gångs skull inte behöva göra maten själv.

Nej, nu är det väl dags att dyka ner i boken.

Skriver sen.

Kommentarer
Postat av: Felinda

Apropå kul felstavningar som du lämnade en kommentar om i Beckas blogg så heter det "pulversås" och inte "pulvertsås" även om "det lätt var den godaste" du ätit ;0)!

2009-02-13 @ 10:14:27
Postat av: Felinda

Apropå kul felstavningar som du lämnade en kommentar om i Beckas blogg så heter det "pulversås" och inte "pulvertsås" även om "det lätt var den godaste" du ätit ;0)!

2009-02-13 @ 10:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0