Ännu mer finfrämmande.

Min kära, älskade och helt underbara vän Mickis som jag inte träffat på en hel evighet och lite till kommer hit om en liten stund. Och jag är överlycklig över att hon ska komma.
Hon ringde mig och frågade om hon fick sova här, det hade nämligen blivit lite missförstånd mellan henne och M. Hon hade ingenstans att ta vägen och då är det klart att jag ställer upp för en vän i nöd. Jag kan ju inte låta en av mina bästa vänner sova på en parkbänk liksom.

Så just nu njuter jag för fulla muggar av mitt finbesök. Eller rättare sagt mina finbesök. Inte bara Max, utan Denise också och som grädde på moset kommer Mickis också. Just nu är det bara underbara människor i mitt hem, alla är personer som jag älskar riktigt mycket och inte har träffat på jättelänge.

Lätt den bästa fredagsnatten på länge.<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem är M? :D

2009-02-07 @ 09:25:11
URL: http://www.basiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0