61 cm, är det verkligen möjligt?

Just nu sitter jag och tittar på när min syster mäter sina kroppsdelar. Jag kan ju säga att hennes midja är 61 cm. Snacka om att hon har tynat bort.
Just därför ska jag gå och göra mat, sen ska jag göra en kladdkaka. Gissa om min syster ska få äta upp hela själv eller?:P Senare ska vi ha en syskonkväll.

Imorgon är det måndag, då är jag ledig. Sen är det tisdag och då har jag skola. Sen smäller det. Då blir det kryssning. Jag ser fram emot det som bara den. Det jag ser fram emot mest är att jag och min Bibbi ska få umgås utanför de vanliga platserna vi brukar vara på. Det är faktiskt första gången. Men det ska bli så skönt med en liten minisemester. Vi har en egen hytt så det ska bli extra skönt att vi slipper sova med massor med andra människor i samma rum. Tex. nu när han har varit nere så har både Mickis och Denise varit här.

Gud så jag längtar. Känns som om jag vill sova hela dagen imorgon så att det kan bli tisdag för då är det bara en dag kvar.

Nu ska jag göda min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0