Ny dator! =)

Nu sitter jag och gör ingenting. Jag tror att jag ska fixa mig iordning snart för att åka till jobbet. Jag satt vaken till tre inatt och spelade bloons, så jag var ganska trött imorse. =P

Vet ni vad jag har gjort? Jag har beställt en sak. En dator. En liten rosa mini-laptop. Det bästa av allt är att den har en "h"-knapp och att den har ett ljudkort.=) Den kommer till mig om ca 2-4 dagar. Jag är så glad!

här skulle jag egentligen lägga in en bild på datorn men blogg.se vill inte samarbeta med mig. Men jag lovar att det kommer en bild någon annan gång. =)

Nu har jag skrivit det här inlägget i 45 minuter för att jag fastnade i tv:n. Det är ett program om förlossningar på fyran och det är sjukt spännande. Jag älskar sånt.

Nej, nu ska jag gå och börja sminka mig.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0