Att gå eller att inte gå, på promenad.

Igår efter jobbet åkte jag till PG där mina vänner var. Vi satt där och lyssnade på karaoken och hade det trevligt. Vissa hade ju trevligare än andra. Men jag nämner inga namn. =P

Efter PG åkte alla hem förrutom jag och Millapilla. Eller jo vi åkte hem men när vi nästan var framme var det tydligen jätteviktigt att vi skulle komma på efterfest. Så vi åkte till efterfesten. Såklart, vad annars liksom? Vi var där ett tag och åkte sen hem till Millapilla.  På vägen från bussen skrattade vi åt någonting som egentligen inte var så roligt. Sen trampade jag på en snigel och det var tydligen ännu roligare tyckte Millapilla. Tur att jag och Millapilla har samma humor.
Vi gjorde mackor och gick sen och la oss. Ja alltså, vi åt upp mackorna först. Idag vaknade jag med värsta ångesten och fick för mig att jag hade gjort någonting riktigt hemskt igår. Men när jag sen tänkte efter insåg jag att jag inte hade gjort det. Jag drack inte ens speciellt mycket så jag behövde verkligen inte ha ångest. När jag väl insett det var det jätteskönt. Vi åt lunch och sen begav jag mig till jobbet.

Igår när jag åkte till jobbet så missade jag bussen för att den åkte för tidigt från Karlbergs station. Jag tyckte att det var sjukt störande, men som tur var så ringde P upp mig i rättan tid så han kunde ringa jobbet och meddela om att jag skulle bli lite sen. Idag när jag åkte till jobbet så kom jag till karlbergs station en kvart tidigare så att jag skulle hinna ta bussen som gick en kvart tidigare. Den bussen missar jag (för att den åkte för tidigt) precis. När jag kommer upp till bussarna ser jag bussen åka. Jag tänker då att det inte alls skulle vara några problem med att hinna med den bussen som jag brukade ta. Tror ni att den kom eller? Nej, såklart inte. När den var 4 minuter sen och det var 7 minuter kvar bestämmer jag mig för att gå till jobbet. Arg som jag var gick jag skitfort och kom i tid. =) Men svettig blev jag.

Nu är jag hemma och är hungrig som en idiot men P sover så jag kan inte göra någonting att äta. Funderar på att göra någonting iallafall. Dessutom väntar jag på att min suster ska komma hem så jag kan få röka en cigg. hon råkade nämligen ta med sig våra nödcigaretter. Snart klättrar jag på väggarna! Eller ska jag kanske gå ut på en promenad istället? Ja det gör jag nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0