Utgång ikväll!

Idag känns ryggen mycket bättre, så jag tror inte att det var ryggskott. Nu är jag bara lite öm och mör i ryggen men det är ingenting som är jättebesvärligt.

Om ett tag ska jag hoppa in i duschen och senare ska jag till jobbet. Idag efter jobbet ska jag ut med tjejerna. Det ska bli jätteroligt. Jag slutar ju nio idag och jag börjar inte förns klockan fem imorgon. Så detta blir nog det enda inlägget för dagen. Jag kan ju inte blogga från jobbet och inte från PG heller. =P

Jag vill att min nya dator ska komma nu. Jag vill använda h-knappen! Så det första jag ska göra från min nya dator är nog att skriva ett blogginlägg med massor av h:n och lyssna på musik samtidigt. Dock är jag lite irriterad för att det går fortfarande inte att ladda upp en bild på datorn.

Nej nu ska jag börja fixa mig iordning. Kanske skriver ett par rader innan jag sticker till jobbet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0