Telefonsamtal och beroenden.

hejsan hoppsan! Trevligt att råkas. Det var ett tag sen. Jag har varit upptagen med diverse saker. Jag kan iallafall meddela att jag har förbannat ont i ryggen. Det är helt sjukt. Jag har nog sovit i en konstig ställning inatt.^^ Trött är jag också, men så blir det när man inte går och lägger sig i tid.

Jag hade tråkigt, och det är inte bra känner jag nu. Jag började spela. Och vips så är mitt beroende tillbaka. Gissa vad jag spelar. Bloons. Jävla bloons som inte kan låta mig vara normal! Så nu sitter jag här och har utan att ens veta om det spelat i snart en timme. Jag trodde att jag hade spelat i typ 10-15 min. Men det är så det är med bloons och mig. Det är en dålig kombination. Fråga Max.

Jag saknar dig. Tro inget annat.

Om ett tag ska jag ringa min suster som stack för ett tag sen. Jag saknar nämligen henne när hon är borta så länge så länge. Jag tror att jag ska äta någonting sen också. Men vi får se om jag känner att jag borde. Klockan är ju så sent på kvällen.

Imorgon ska jag jobba igen. Det ska bli roligt och jag hoppas att det går lika bra imorgon som det gjorde i torsdags. Det gick sjukt bra och jag var verkligen on fire.

Nej, nu har det nog gått ett tag. Ska nog ringa suster nu.

Kommentarer
Postat av: Max

HAHA! Jag hade en aning om att man skulle få läsa om ditt Bloonsåterfall någon gång i bloggen. Vad gör du om dagarna? Hör ju ingenting av dig alls kvinna.

2009-08-23 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0