"Passa er, gör mig inte sur!"

hallå där! (fortfarande ingen ny dator så ni får ha lite överseende med mina små h:n där det egentligen ska vara stor bokstav =P) Jag sitter just nu och är redo för att åka till jobbet. Jag ska gå hemifrån om en halvtimme.

Jag tänkte bara berätta att killen som jag berättade om igår, som jävlas med min bror, har nu tagit det hela ett steg längre. Idag hörde min syster och hennes klasskompis att han tänkte spöa ner min bror idag. Min systers kompis ser honom och säger åt honom att han inte borde göra det som han planerade att göra idag. han spelar dum och går sen därifrån. Efter ett litet tag kommer han tillbaka och hotar med att hon ska passa sig för honom och att hon inte ska göra honom sur. hon frågar då vad hon har gjort men då menade han att det var min syster som skulle passa sig. "hon har ju inte gjort eller sagt någonting alls!" sa hennes kompis. "Ni ska passa er båda två, gör mig inte sur" svarar han då. Bra jobbat idiot! Två polisanmälningar på två dagar. han kanske försöker slå någon form av rekord.^^ Och fortsätter han i den här farten så kommer han nog lyckas.

Nej nu ska jag inte nöta mer om detta, (for now) så jag kan ju berätta att jag ser fram emot ikväll och hoppas på en rolig och trevlig onsdag. Fast det är klart. Det är ju alltid trevligt med mina tjejer. =) Dessutom är Johannes tillbaka! =D Nu är det visst bara 20 min kvar tills jag ska gå till bussen. Så det är bäst att jag försöker leta reda på ett paraply. Det regnar som bara den ute. hejdå!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ska ja behöva komma ner o läxa upp den där lilla blatten??? Jävla typ. Ingen rör eller hotar MINA barn!!!!

2009-08-27 @ 04:54:37
URL: http://mermaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0