Kusinen.

Nu sitter jag och är nästan klar för att åka till jobbet. Det är riktigt skönt att jobba som jag gör nu. Passar mig perfekt. =)

Senare idag kommer min kusin från gävle hit också. Det är ju så att min pappa har fått in ett större jobb på sin firma och behöver lite folk som jobbar åt honom. Vi får se hur länge han blir kvar. Det var sjukt länge sen jag träffade honom så jag minns inte ens hur han ser ut. Men det ska bli roligt.

Jag älskar dig och saknar dig så otroligt mycket. <3

Snart ska jag åka till jobbet, men innan det måste jag veta vad jag ska ha på mig för kläder. Inte det lättaste när man knappt har några kläder. =P Men någonting ska jag nog hitta. Skriver efter jobbet om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0