Godnatt!

Nu sitter jag och har precis pratat med Max i telefonen. han håller på att fixar och trixar lite åt mig. =) Gud vad jag längtar tills jag får min nya dator. När jag har fått den så slipper jag undvika meningar som börjar med bokstaven "h", för då kan jag utan svårigheter använda stor bokstav. Så det kommer bli roligt. Dessutom vill jag titta på någonting i datorn. Jag och Fisen har ju bara en dvd i vårat rum. Eller ja, en tv också såklart. Men vi har inga kanaler. Så på kvällarna tittar vi alltid på samma saker. Ska bli så skönt att kunna titta på någonting nytt via datorn. För att förhoppningsvis så har ju den nya datorn ett fungereande ljudkort.  Annars kommer jag reklamera den. =P

Idag har jag btw. fått sjukt ont i ryggen och min pappa säger att det är ryggskott. Det är inte alls så roligt. Och eftersom att internet har varit min enda underhållningkälla idag så har jag roat mig med att spela bloons. Jag har spelat nästan heeeela dagen lång. Så nu är det dags att läsa lite bloggar som jag inte gjort på hela dagen, sen ska jag sova om jag inte fastnar framför bloons igen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0