Det är förjävligt.

För två år sen hade min lillasyster en fest hemma hos oss. Till festen kom det några oinbjudna gäster. Min syster tyckte inte att dom skulle vara kvar för att det blev massor med tjafs mellan dom och några andra. En av killarna hade med sig en glasflaska och hotade med att han skulle ta sönder den och hugga henne i halsen. Min syster gick fram till honom och försökte dra ut honom från vårat hem. Vilket jag tycker är en väldigt puckad grej att göra när man blivit hotad på ett sånt sätt, men det hör inte hit. När hon försöker få ut honom ur vårat hem råkade hon förstöra killens halsband.

I somras hotade samma kille min lillebror. Då skulle han döda min lillebror om han så lite som tittade på honom igen.

Min bror går nu på gymnasiet. På UBG. Idag när han var i skolan så kollade min bror på den där killen av någon anledning och då var min bror helt plötsligt en "jävla mammaknullare" och en "jävla hora".
Sen säger killen "Du och jag senare" till min lillebror. Några timmar senare ser han killen och hans kompis.

Killens kompis: -Kom hit!
Tim: - Nej.
Killens kompis: -Jo, men kom hit, vi ska bara snacka lite.

Tim går då dit och killens kompis lägger armen om Tims axlar.

Killens kompis:
hur är läget?
Tim: . Jo, det är bara bra. Själv då?
Killens kompis: -Varför jiddrar du med min kusin?
Tim: -Jag jiddrar inte med din kusin.

Killen spänner då åt armen runt hans hals men min bror lyckas slinka undan.

Tim:
-Ta det lugnt.
Killens kompis: -Jo men allvarligt, varför jiddrar du med honom?

Då kommer en av killarnas kompis och flyger på Tim och skriker att han är den som ska ta det lugnt, smäller till honom på halsen, och Tim backar undan och står då med ryggen mot en vägg. Nu är det fyra killar som står i en ring runt honom och skriker en massa saker som han inte uppfattar. En av killarna går då fram och skallar min lillebror. Dom fortsätter skrika på honom sen frågar dom honom om han vill ha bråk. "Nej jag vill inte ha bråk" svarar Tim. Då knurffar dom ut honom ur cirkeln och en av killarna sparkar honom i ryggen. På väg tillbaka till klassrummet så möter han några lärare som hade hört vad som hände. Så han fick gå in till rektorn och dom ringde till polisen.

Jag kan ju bara börja med att säga att jag tycker att det är helt sinnessjukt att man beter sig så som dom killarna gjorde. Min pappa har gjort en polisanmälan mot dom killarna och jag hoppas att dom åker dit ordentligt. Nu var det ju tur att dom inte gjorde någonting mer mot min bror. Jag vet att min bror tidigare har sett honom med vapen och jag tackar fan för att han inte hade något vapen med sig nu. Sen måste jag också tillägga att det dom här killrna inte vet är att min bror kom etta förra året i mellansvenska mästerskapet i boxning, han kom tvåa i svenska mösterskapet både förra året och i år. Så han kan slåss. Och om dom vill bråka med honom så får dom faan skylla sig själv om det skulle hända någonting. T.o.m. polisen sa till Tim att om dom skulle göra så mot honom igen så skulle det inte vara fel av honom om han slog tillbaka. Jag är verkligen emot våld, det vet alla som känner mig, men klart som fan att han ska slå tillbaka när det är fyra killar som slår en kille som är själv. Jag undrar vad det kommer bli av dom här killarna. Om man kan göra en sån sak mot en kille i skolan, vars syster två år tidigare, råkade ha sönder ett halsband som tillhörde en av killarna. Så undrar jag vad dom skulle vara kapabla till om dom stötte på ett riktigt problem i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Din Beundrare

OMFG!! Skitkillar, fan va lack jag blir.

2009-08-25 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0