Bloonscravings.

Nemen, se där! Nathalie har för första gången på länge skrivit fler än ett inlägg på en dag. Och det är inte bara två utan det är hela tre inlägg. Inte illa. Eller i och för sig är klockan över tolv så det är väl bara två då.

Jag har så fruktansvärt ont i min mage. Antingen var det någonting fel på det jag åt eller så är det fel på min mage. Vilket som så har jag haft väldigt ont i magen väldigt ofta den senaste tiden. Det gillar jag verkligen inte. Jag hatar att ha ont i magen. Tänk om jag är allergisk mot någonting. Nej, jag har ju aldrig varit det förr. 

Jag sitter just nu med värsta bloonscravings. Och det blir ju inte bättre av att jag vet att både Amy och helena sitter och spelar. Jag tror faan att jag också ska spela lite. Men bara lite. Jättelite. Vem försöker jag lura? Jag kommer spela hela natten! Moahahaha! Måste gå. Bloons kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0