Besatt.

Jag ligger nu i sängen med en liten, söt, rosa, urgullig dator som har både ljudkort och h-knapp. Och snart ska jag titta på någonting som har ljud. Och jag kommer höra ljuden. Är det inte helt fantastiskt? Jo, det är det. =)
Jag är fortfarande lite ovan vid att den är så liten och att jag inte riktigt behöver sträcka på fingrarana så mycket när jag ska skriva. Som t.ex. när jag ska göra vissa bokstäver så tycker jag på tangenten bredvid för att jag är så ovan vid att den är så liten. Eller för den delen när jag ska skriva "h". Jag börjar nu vänja mig lite vid att jag inte behöver trycka Ctrl+v. Men fingrarna slinker åt det hållet iallafall.
Ja, jag vet att jag tjatar, men det är så det är när man har fått en liten, söt, rosa, urgullig dator som har både ljudkort och h-knapp.

Nu ska jag slå igång någonting att titta på. Om jag inte somnar så skriver jag sen. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0