Äckliga mackaroner och ännu mer tjat om min dator.

HejsanSvejsan. Jag hann visst inte skriva någonting innan jag stack till jobbet idag. Så jag gör det nu istället. Idag vaknade jag alldeles för sent eftersom jag satt och pillade på min nya dator hela natten. Jag fixade mig iordning och stack iväg till jobbet.

När jag kom hem så ville jag äta någonting. Men det fanns typ ingenting att äta så jag gjorde lite mackaroner och lite sås till det. Jag hade inte riktigt alla ingredienser som jag hade behövt till såsen så det smakade skit. Men jag åt fyra stora (och då menar jag verkligen stora) tuggor och två knäckemackor. Så det fick bli min middag. Äckligt men mättande.^^ Resten av mina  äckliga såsindränkta mackaroner åt min älskade syster upp. Men hon såg inte så lycklig ut när hon gjorde det.

När jag skulle slå på min dator idag så höll jag på att få panik. Jag försökte och försökte. Men det stog bara att någon fil var trasig eller borta.. typ. Så jag ringde till Max i ren panik och han guidade mig igenom allt. Steg för steg tills jag kom in i datorn. Men jag blev riktigt rädd. Det hade ju varit typiskt min tur om datorn hade gått sönder redan andra dagen jag har den. Men nu är det dags för lite mer L-word sen ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0