090808

Ja.. Ska man kanske ta sig och skriva ett par rader? Det var ju ett tag sen. Det som har hänt sen sist är väl att:
- Jag har fått ett kusinbarn. En liten Dylan blev det. Grattis Sofie till ditt lilla mirakel.
- Jag har insett att jag förmodligen inte kommer bli längre, även om jag just nu befinner mig mitt i ett bli-tunnare-skede så kommer jag faktiskt aldrig att bli längre.
- Jag har varit uppe i Avesta och hälsat på min mor.
- Jag har hittat fem eller sex olästa veckorevyn hemma hos mig.
- Jag har efter tusenmiljonersmiljader utskickade CV:n äntligen fått mig ett jobb!

Ja, det är väl det jag har att berätta här i bloggen, resten är hemligt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0