Dagens (gårdagens, och måndagens) mat.

Innan jag berättar vad jag åt igår och hittills idag måste jjag gör en liten på fyllning på listanfrån i måndags. =(

Som sagt så åt jag ju fisk och jag tål ju inte riktigt fisk. Så jag fick naturligtvis jätteont i magen.
Som jag skrev så drack jag ju ett glas med yoghurt. Men det blev inte bättre.
Därför tog jag en knäckebrödsmacka med keso och tomat på. Tilldet drack jag ett til glas med yoghurt.

Så till gårdagen:
09.00 Frukost. Två rostade mackor, vitt bröd (dålig) med smör och frukostkorv på. Och en knäckebrödsmacka med keso och tomat. Till det en stor kopp te med mjölk.
12.30 Mellanmål. Jag åt ett päron och lite vindruvor.
16.00 Lunch (sen). Sanna och jag gjorde en jättegod gryta med fläskfilé och morötter. Till det åt vi sallad.
20.00  Middag. Haricort verts ochkokta morötter.
22.00 En knäckebrödsmacka med tomat.

Cigaretterna: Jag köpte ett paket på kvällen. Rökte dom jag hade kvar från gårdagen vilket var 5 cigaretter och en utav som från det härpaketet.

Nu till dagen.

06.30 En stor kopp te och två rostade mackor (vitt bröd) med frukostkorv.
12.30 Fick en svulloattack och åt chips.
13.00 Gjorde te och mackor. Denna gång med knäckebröd och frukostkorv.
17.00 Middag. Stekt köttfärs med morötter, lök, vitlök och haricort verts. Ris till det.

Hittills idag har jag inte varit speciellt duktig gällandes cigaretterna. Tror att det beror på att jag inte kan koncentrera mig i skolan och vill röka. Gärna två cigaretter på rasten stället för en. Plus att när man har sutit i tre och en halv timme och lyssnat på en lärare, som till och med han verkar förvirrad, då räcker det inte medbara en cigarett. Men jag kan återkomma mer om det lite senare. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill läsa mycket mer.

2008-09-21 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0