Maten

Gårdagens matintag:
10.00 Kokta Haricort verts, en avocado och ett kokt ägg.
17.30 En kycklingsallad och keso. Ingen pasta.
19.00 Två rutor choklad. (70% kakao)
23.00 Cashewnötter och pastagenötter.

Och dagen hittils:
Jag var dålig idag och snoozade lite för länge, och i och med det, hann jag inte äta frukost.
12.45 Omelett på tre ägg och lök. Till det åt jag knaperstekt bacon och kokt broccoli.
 
Om ett litet tag ska jag faktiskt börja på med middagen. Eftersom jag ska hämta Max sen i Bålsta så förbereder jag middagen nu och slänger bara in den i ugnen sen när jag kommer hem.
Till middag tänkte jag laga Lasagne. Men eftersom jag inte ska äta pasta så kommer jag göra den på aubergine istället.
Och jag får ju inte äta vitt mjöl, så jag ska kolla om det finna några andra alternativ, till bechamelsåsen.

Hör av mig sen och berättar om maten blev god. Om jag inte är upptagen med att pussa på Max =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar inte hålla dieten speciellt bra...

2008-09-24 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0