Lite uppdatering.

Jag som skulle vara så duktig har ju missat flera dagar.. Men det gör väl ingenting för min del för jag vet exakt hur (o)nyttig jag har varit. Nej, men ska jag vara ärlig så har jag inte varit speciellt duktig på någonting som har med mat att göra.. Först idag! Idag minsann satte jag igång ordentligt, för jag har ju äntligen fått pengar. =)
Dessutom har jag börjar på Atkinsdieten.. Eller jag har iallfall bestämt mig för att göra ett tappert försök till att följa den så gott jag kan, och idag har jag varit jätteduktig! =)

Jag vaknade runt 08.00 tiden eller något åt det hållet. Drack en kopp kaffe med massa mjölk.
Sen hade ju jag bestämt att jag skulle shoppa loss när jag fick pengar så det gjorde jag. Jag köpte:
Ett par jäättefina skor från Din sko, en väska från Accent by wedins, där köpte jag en plånbok också, ett par jeans från H&M, tre toppar från Gina Tricot, Och en jacka/kappa från Gina Tricot. Sen köpte jag bara en massa småsaker, typ strumpbyxor, rakhyvlar, hårspray o.s.v.
När jag shoppat alla dom sakerna på mindre än en timme var jag helt slut och då tyckte jag att det var dags för lunch.
12.00 Kycklingsallad från skagen. och efter det åt jag ingenting först klockan var
20.30 eller något. Och då åt jag kycklinggryta med broccoli och haricort verts. Och en klick keso till det.
Nu är klockan alldeles för mycket för att äta någonting över huvud taget, men jag tänker äta en avocado iallafall.
Sen är det dags att sova.

Kan ju dra en kort summering på helgen också: Party. Tack L för en trevlig helg.=)
Och så måste jag ju bara tillägga att jag tycker synd om S och H.

Nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen och äta min avocado. Måste somna tidigt idag, har ju en klipp och sling imorgon. Plus att jag ska shoppa med Sanna. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0