Kalla fötter.

Jag känner att det här med att skriva upp allt jag har ätit inte gårså braför mig. Så jag tänkte att jag skiter i det så länge. Glömmer liksom bort bloggen helt och hållet.

Jag kan ju berätta om min helg.
I fredags var jag, min syster och min pojkvän på fest hos Sanna, eller rättare sagt hos hennes mormor. Hon har ju åkt till Israel och ska vara där i sex veckor. Så då passar vi på att utnytja lägenheten till fullo.
Igår hade min syster övergett mig och Max för att träffa en kompis. Och eftersom att jag inte mådde så bra så hade jag och Max en mysig hemmakväll istället. Vi tiitade på tv och åt gott.
Idag upptäckte jag att jag håller på att bli sjuk så jag har inte gjort någonting alls. Jag försöker kurera så jag inte missar så mycket i skolan.

Imorgon tror jag inte att jag ska göra någonting alls. Jo, jag ska nog gå till centrum och handla lite mat. Kanske köper lite te och bara myser i min ensmhet.
Nu tycker jag att det är dags för Max att ringa mig. Eller, jag kan ju faktiskt ringa till honom, han har ju en mobil nu.=)

Detär jobbigt när det är höst innan hyresvärdarna har satt på elementen ordentligt. Jag fryser ju fötterna av mig.

Hoppas att jag inte glömmer bort att kika in imorgon. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0