Tack älskade Max!<3

Som ni ser så har jag en ny design i min blogg, och allt är tack vare min underbara Max.
Ni som ser det här får jättegärna lämna åsikter om hur designen blev.
Allting är inte riktigt helt klart ännu, finns fortfarande lite saker att finslipa, men det är i stort sett såhär min blogg kommer se ut. Jag kunde inte ha blivit mer nöjd. Vad tycker ni?

Nej nu har jag suttit framför den här dumburken i flera timmar, och för er som känner mig är det inte vanligt. Tror att jag ska byta dumburk och somna framför den andra. Det är iallafall dags för mig att gå in och lägga mig nu. Och nu när jag har en så fin blogg så  kommer jag nog vilja skriva lite oftare.

Tack igen älskling! Jag hade haft en tråkig blogg om det inte vore för dig. <3


Kommentarer
Postat av: Amy Elomaa

vart är designen? :o

2008-10-14 @ 08:43:42
URL: http://amyelomaa.blogg.se/
Postat av: Bejbi

VA fin din blogg vart då :D <33

2008-10-14 @ 11:10:19
Postat av: Amy Elomaa

jag ser inget :o

2008-10-14 @ 12:36:00
URL: http://amyelomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0