Vart är du H?

Nu sitter jag här hemma med min nya dator. Den är jättefin, men en knapp på den är trasig ("H"). Först blev jag arg, sen pratade jag med Max och han sa att han kunde fixa det åt mig :) Då blev jag lite gladare, men jag tycker att det är lite dåligt. Dessutom hade vi ingen internetsladd över, men Max ska kolla om han har en till övers så kanske jag kan få en av honom. Så det är ju bra.

Idag fick jag svar på min inlämningsuppgift i psykologin. Det blev jättebra resultat. Jag är så stolt.
Det värsta är just nu att jag vill sitta på min laptop och surfa men det går inte.

Idag pratade jag mid Ticke i telefonen idag han viskade någonting till mig, men jag hörde inte vad han sa.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Kanske sitta lite vid min dator och pilla lite. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0