Dumma familj!

Min familj är elak. I mitt hem har vi två tv apparater. En i pappas rum och en i vardagsrummet (mitt rum).
Pappa och Tim sitter och tittar på sammaprogram men i olika rum. Tim får inte titta i pappas rum för att pappa ska sova. Jag får inte titta på "A shot at love", för tim vill titta på tv i vardagsrummet. Blä!

Pappa läste igenom min hemtenta och han tyckte att den var jätte bra och han tror att jag kommer få minst VG. Hoppas bara att min lärare tycker samma sak. Jag är iallfall jättestolt för jag har aldrig i hela mitt liv lagtnerså mycket tid och energi på något skolabete. Jag räknade lite snabbt på hur mycket til jag lagtner och det är ungefär 22-23 timmar.
Om min lärare skulle påstå att jag inte blir godkänd så kommer jag söka upp honom och strypa honom ^^
Nej, men då skulle jag iallafall fundera ut en heelt annan studieteknik.

Hoppas att Gisela vill gå ut på promenad med mig imorgon. Den lilla latmasken orkade inte idag. Ska det vara så svårt att få motion? För alla som inte känner mig så är jag ett riktigt fegsnöre och vågar verkligen inte gå ut på promenad själv, ialafall intenär det är mörkt. Därför behöver jag någon med mig.

S sms:ade mig idag och frågade om vi kunde ses. Hon skulle åka in till stan. Synd att vi bor så långt ifrån varandra, tar ju en evighet mellan varje gång vi ska ses. Kommentera om du läser det här och tycker att det är okej om jag använder ditt namn i bloggen. :)

Nej, nu tror jag att filmens om min bror tittar på i vardagsrummet är slut. Ska kolla på det sista som är kvar av Tila. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggen är så fin :)

2008-10-14 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0