Laptop

Jag ska nog köpa en lap top den här månaden. :) Och jag ska i så fall köpa en som jag har hittat på blocket, men eftersom jag inte kan ett himlaste litet dugg om datorer så måste min älskade Max kolla igenom den innnan jag köper den. Måste ju veta att det inte är någonting som är fel på den.

Max den lilla knäppisen ligger fortfarande och sover. Han sa till mig på telefonen igår att han skulle vara vaken hela natten. Han hade sovit till sex på eftermiddagen. När vi hade pratat i ungefär 10-20 minuter sa han att han nog skulle gå och lägga sig iallafall. 
När jag för typ två timmar sen skulle ringa för att fråga någonting angående min laptop som jag ska köpa, svarade hans syster och berättade att när Max mamma gick till jobbet gick Max den lilla råttan och la sig för att sova. Därför har han nu, i ett desperat försök att ställa tillbaka dygnet, bara gjort allting mycket värre. Antar att han ikväll kommer säga att han ska vara vaken hela natten och imorgon på morgonen kommer han somna igen.
Men Max, om du ser det här innan jag får tag på dig så måste du ringa mig. Jag måste veta vad jag ska skriva till killen jag ska köpa laptopen av.

Just nu sitter jag och pillar på min inlämningsuppgift. Åh, va skönt det ska bli när jag får min laptop så jag slipper sitta inne i det här förbannade datorrummet och göra allting.

Nu ska jag verkligen fortsätta. Måste bli klar. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0