Datoravundsjuka

Jag sitter med min älskade Max framför tv:n och tittar på pretty woman. Han bestämde sig för att stanna över natten när han skulle åka hem och jag blev ledsen. Han är snäll han min pluttis.
Imorgon har jag tre nya kursstarter. Hoppas att det inte tröttat ut mig. Innan imorgon pluggade jag 50% och från och med imogron kommer jag plugga 150%
Då börjar jag med Svenska B, Sammhällskunskap och Psykologi.
Min hemtenta är fortfarande inte klar, men jag är ju ledig på tisdag så då kommer jag göra klart hela alltihopa.

Igår var jag och Sanna på PG. Efter det tog vi med oss lite människor och gick till Sannas mormor. Ganska trevligt. Jag blandade en grogg som bestod av två tredjedelar vodka och en tredjedel grogvirke. Den var inte god, och när jag hade druckit nästan halva var jag inte speciellt klar i huvudet. Men jag överlevde och somnade skönt på soffan med Max.

Idag har jag inte gjort så mycket. VI vaknade hos Sannas mormor och städade lägenheten. Sen åkte vi hem. Jag och min pappa åkte till affären för att köpa kollegieblock som jag ska ha till mina kurser.
Sen åkte jag hem och svullade lite framför tv:n och somnade som ett litet barn på Max arm.

Jag sitter och skriver på Max jättesöta, lilla, superbehändiga och underbara laptop.
Jag vill också ha den här datorn. Den är jätteskön att skriva med och den är liten och behaglig.
Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0