Prickar och Tequila

Jag sitter och pratar med Max via datorn(!). Via msn närmare bestämt...
Han ville att jag skulle installera någonting som skulle göra att det skulle bli mycket bättre, men det blev bara sämre.
Nu ser det tydligen väldigt stabilt ut. Jag fattar ingenting.. Vilken tur att det inte är jag som ska göra blogg-designen.
För jag är verkligen värdelös på datorer.

Har ni läst Amys blogg idag? Hon skrev så malligt att hon bara hade rökt 5 cigaretter idag och frågade hur det gick för mig. Men jag har ju bara rökt en och en halv cigarett, eller jag hade det då iallafall. Nu har jag rökt två cigaretter. Jag är sjukt stolt över mig själv.

Egentligen skulle jag gå på promenad idag som sagt, men det blev inte så när jag och G insåg att det spöregnade. Men vi ska ta det imorgon istället om vädret tillåter.

Pricken (min hund) är jättegullig. Jag pratar ju som sagt men Max via MSN, och så säger Max: "Pricken, sitt!" Och den gulliga lilla hunden satte sig ner.

Snart är det "A shot at love with Tila Tequila" season two på MTV. Jag kan inte hjälpa att jag vill titta på det. Det är ju ett konstigt koncept och det är ju det som gör det så himla bra. Man liksom kan inte sluta titta på konstigheter.
Min pojkvän är en kille som älskar konstigheter till de mest extrema gränserna, jag gillar dock inte sådanna saker, men jag gillar lite småknäppa saker. Som Tila Tequila t.ex.

Nej nu ska jag nog ta och avrunda här. Snart är iallafall min desigt klar enligt max.

Kommentarer
Postat av: Amy Elomaa

haha men jag rökte inge igår ;)

2008-10-13 @ 23:09:44
URL: http://amyelomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0