Uppdatering

Nu ska jag ge en liten uppdatering på vad som hände i helgen.
I fredags var jag först i skolan, sen åkte jag till A-K & N och hälsade på. Efter det gick jag hem till L. Vi satt och drack, jag försökte titta på Idol men alla pratade så jag hörde inte så mycket. Sen rörde vi oss ner till Pergola. Där hann vi bara vara i typ en timme. Sen var det dags för Riddarn.
Det var fredagen det.
I lördags vaknade jag och insåg att jag kanske hade druckit lite för mycket på fredagen med tanke på att jag skulle åka ända till Vallentuna för att festa på lördagen. Shanna fyllde ju nämligen år. Men jag pallrade mig dit och jag var helt slut när jag kom fram, jag kände typ att jag kunde somna på en gång.
Väl framme var det dags att börja festa igen. Jag var jäätteseg och ville verkligen inte alls festa, men hon fyllde ju år och jag har inte festat med dom människorna på en hel evighet. Vi gick till M&G och när det var ungeför en timme kvar tills det stängde då började jag komma igång och ha kul.
Vi gick till O på efterfest. Pratade gamla minnen heela natten, och somnade runt 6 på morgonen.

Därför var jag heelt slut igår när jag kom hem. Jag hade ingen lust att blogga då. Just nu är jag jätteseg. Vaknade kl 11.42 och insåg att jag hade försovit mig nästan 6 timmar. YEY! Nej men nu har jag iallafall tid över att göra min uppgift i psykologin som ska vara inlämnad imorgon före kl 08.00.

Nu tror jag att jag ska avrunda här och börja lite på min psykologiuppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0