Tråkiga inlägg

Nu har jag bara en fördjupning i en världsreligion kvar. Sen är hela min hemtenta klar. Eller, jag ska ju skriva källförteckningen också.^^ Men sen är det bara att skicka in den till läraren. Jag är såå duktig tycker jag. Det är inte ofta jag pluggar och är så ambitiös som jag är nu.

Hoppas att inläggen jag skriver efter den här hemtentan är klar handlar om lite roligare saker än just hemtentan.
Jag kan ju passa på att berätta också att jag ska gå på min första psykologilektion imorgon. Det ska bli spännande att se vad det är för någonting.

Just det, rökningen är jag ganska olydig med idag. Har rökt ganska mycket mer än jag borde gjort. Hur går det för dig Amy? Men jag kan nog ta igen det en annan dag. :)

Puss på min Max!

Kommentarer
Postat av: Amy Elomaa

haha jag är ganska olydig jag med ;p

2008-10-15 @ 17:28:33
URL: http://amyelomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0