Sovdags

Jag ska gå och sova strax. Först måste jag bara få beklaga mig på Max.
Jag har försökt få tag på honom hela dagen och han har legat och sovit. När klockan var halv elva svarade han äntligen. Jag frågade då om han skulle komma i helgen och om vi kunde åka och kolla på datorn, då sa han att han kunde det. Jag gick sen in på min mail för att svara annonsören och sen ville jag titta på en bild på datorn. Jag gick in på blocket och kollade och annonsen finns inte kvar. Jag kommer bli vääldigt ledsen om han har sålt den till någon annan bara för att Max var så seg och inte vaknade förns halv elva på kvällen. Normala människor sover inte så länge.
Men enligt Max gör dom det om dom har varit vakna hela natten. Men varför är man det då? Jo för att man sova hela dagen. Varför gör man det? Jo för att man var vaken hela natten... Jag kan fortsätta i en evighet, men det orkar jag inte. Men vem gör så? Okej att man kan vara vaken ganska länge och sen sova ganska länge, men inte en måndag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0