Pratar jag i tröttmössan?

Jag är väldigt trött nu. Egentligen borde jag nog inte vara det med tanke på att jag började sent idag, men eftersom tv3 har börjat sända förhäxad vid halv två på natten kunde inte jag somna frst jag fick se vad det var för avsnitt. Självklart var jag tvungen att kolla på hela avsnittet också. Det var ju så länge sen jag tittade på den serien.

Idag har jag varit i skolan och haft en lektion som kändes som om den var hundra år eller nåt. Så himla ointressant! Sen fick jag skjuts hem och då var det dags för middag. Efter middagen gjorde jag ingenting speciellt. Förutom att prata i telefon med min mamma och hennes kille. Dom två kan verkligen hålla på dom.

Imorgon har jag en psykologilektion och jag ser verkligen fram emot det. Sen ska jag antingen gå ut med L, hitta på någonting med Sanna och Helena (vet inte om Amy och Emma ska vara med), åka till S en dag tidigare eller så är jag bara hemma och tar det lugnt.

Nu är det iallafall dags för mig att sova. Hoppas bara inte att jag fastnar i tv:n. Men man vet aldrig.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nytt liv, ny blogg... Eller vad heter det? ;P Haha

2008-10-17 @ 02:48:32
URL: http://metrobloggen.se/basiil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0