Plugghäst?

Jag tror att jag gått och blivit plugghäst. Jag tönker enbart på plugg, jag drömmer om plugg, jag nästan vill sitta med plugg men framför allt så sitter jag nästan hela tiden och pluggar. Idag har jag suttit och pluggat i tre och en halv timme. Egentligen är väl inte det så konstigt, men det är liksom ingen ovanlighet att jag sitter och pluggar jättemycket. Det blir ganska många timmar om dagen ibland. Idag har jag gjort klart arbetet som ska in till psykologin. Plus att jag har gjort hela arbetet till svenskan. Jag är stolt över mig själv.

Imorgon ska jag och min bror (hoppas Max följer med också) till jakan och shoppa. Jag tänkte ge honom lite kläder. Han har inte så mycket kläder för tillfället och då tycker jag att jag ska vara en så snäll syster att jag köper lite fina kläder åt honom. Hoppas att jag hittar någonting billigt och fint till mig själv också. Helst ett par skor. Eller flera.

Nej nu ska jag göra klart mina inlämningsuppgifter, sen ska jag nog titta på film. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0