Ny blogg-design på väg

Plugg, plugg och åter plugg. Ja, det är så mitt liv ser ut  just nu i veckorna. Jag sitter och jobbar på hemtentan som ska vara inlämnad senast på fredag. Eftersom jag är ledig imorgon har jag dedikerat en hel dag åt hemtentan imorgon, men jag vill bli klar så fort som möjligt så jag jobbar på den idag också.

Min älskade pojkvän sitter just nu och jobbar på lite blogg-design åt mig. Han är väl en liten pärla. <3

Om ett litet tag ska jag gå ut på promenad med en kompis till mig som jag träffade på Religion A. Spännande att lära känna lite nya människor tycker jag.
Jag behöver verkligen min telefon nu. För pappa måse ha tillbaka telefonen jag lånade av honom. Stackars mig.

Nej, nu måste jag fortsätta plugga lite annars kommer jag aldrig bli klar. Skriver nog ett par rader senare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0