Morgonplågor

Imorse när jag vaknade hade jag jätteont i ryggen, hittade inte telefonen och frös som en liten isbit. Anledningen till att jag hade ont i ryggen tror jag beror på att jag sov mestadels av natten på mage. Då brukar jag få ont. Varför jag inte hittade mobilen var för att jag somnade med den i öran inatt. Jag pratade med Max på telefonen och så började han berätta on sitt CS spel. Då tvärslocknade jag. Anledningen till att jag alltid fryser på morgonen är att jävla Brohus aldrig slår på värmen. Då blir det ganska kallt om man bor på bottenvåningen.

Nu måste jag snart rusa iväg, jag har två klippningar. Efter det ska jag till biblioteket och försöka hitta en psykologi-bok. Sen tror jag inte att jag har någonting mer planerat förns jag och Gisela ska ut på promenad ikväll. Egentligen skulle vi gå på promenad igår, men i sista sekunden kom jag på att jag var tvungen att göra min psykologiläxa som skulle vara inlämnad senast idag innan kl. 08.00. Vi får ta en extra lång promenad ikväll istället. Nej nu måste jag skynda. Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Skönt att saker jag gillar får dig att somna. :] <3

2008-10-21 @ 18:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0